Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

My Sunday

Assalamualaikum semua


Yes, i know..lama sangat menyepi kan. Well, been quite buzy this January - Mac 2012 because I have to take over my boss's task, she is on maternity leave. Yup, siapa lagi orang kepercayaan beliau! Me, lah the one who is very "rajin". Kikiki.


So, bercerita tentang khabar gembira adalah my BFF Ida is pregnant!!! After 2 times miscarriage and they have been married abt 4 years kot. Alhamdulillah, rezeki. Dan yang nak terasa nya adalah, Ida ni dah almost 5 months!!! Wuarghhh, terlambat kereta api!!! But, takpe.. I know that she is afraid to munculkan awal like the previous pregnancy..So bila dah kuat dan kukuh baby, barulah she let others know. Take care my friend!


Oh, entry ni nak bercerita pasal My Sunday. Sila view the pictures je lah..:P


Morning - Begins with Nescafe & Anlene with En. Suami

Breakfast Our meal - Bihun Singapore Campur2 & Sempoi
En. suami works TODAY! I am left alone with my cats..Sigh, lonely :((

Petang - To buy barang dapur yang dah habis & kering..hehe

Night - AJL 26 you all !!! wpun Anuar Zain takde..hukhuk
                                               Esok? 
Ini term biasa..bila Isnin menjelma...kiki

Positive sangat! hahaha
p/s : tg en. google for all the images.


Sekian...

No comments:

Post a Comment