Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 13, 2011

Cerita Puasa Enam

Salam Syawal Ke-15 hari ini..


Alhamdulillah, hari ke-2 berpuasa enam + ganti...hehehe. Insya Allah, akan diteruskan dengan jayanya! Caiyok!
Dan en.suami juga berpuasa hari ini. Semalam dia tak berpuasa..


Tapiii.....
tq en.google hensem
Ni nak cite...Boleh pula en.suami ni tekun berpuasa tanpa memberitahu pada Jan!!! Arghhh, geram jap. Sebab ape????? Sebab, Jan memang set alarm, tapi biasa lah mata ni ngantuk sangat, so tak bangun lah sahur. Sebelum en.suami tido semalam, dia ada kejut Jan tanya..dah set alarm bangun sahur? Jan pun cakap lah, dah. TANPA menyedari dia nak berpuasa...ingatkan dia cuma remind Jan jek..Sebab semalam dia tahu, Jan tak bangun sahur. Hehehe, tak ambil berkat bersahur...


So, pagi ni macam biasalah..Jan siapkan minum en.suami..nampak ada beg plastik roti bun atas meja..Dalam hati, sure en.suami belikan untuk Jan bersahur..Hahahaha, adakah eden yang bengap??? Atau pun lurus bendul???? Tak memahami...So, Jan letak je air susu anlene atas meja untuk en.suami. Bila ajak dia minum, dia kata dia puasa! Arghhhhhh, marah lah jap...tekankan suara sket..nape lah nak puasa tak bagitahu! At least, akan gagahkan diri untuk bangun 430am siapkan sahur untuk en.suami..Sian lak kat dia tak bersahur, dah lah ada gastrik sket..huhuhu.


Oleh kerana itu, harapnya en.suami mampu & tekun berpuasa penuh hari ini. Dia takpe lah puasa sunat. Jan ni puasa wajib...huhu. Dan esoknya, sila lah bangun sahur ya, Mrs Jan!!! wakakakakaka
baiknye lah pic ni..tapi ni bukan kami! hehe
Oklah, lain kali kita sambung...bubai...

No comments:

Post a Comment