Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

Perasan Sendiri kah?

Assalamualaikum semua.


Salam ramadhan ke-5 hari ni. Semalam berbuka dengan memanaskan balik Nasi Goreng CiliPadi Majmuk (bagi nama sendiri huhu) & sambal kaw sardin...Perghh, licin beb! En.suami beli daging ayam percik. Owh, lupa nape "memanaskan balik" ---- sebab kelmarin en.suami demam+pening Kepala+food poisoning..So, dia takleh masuk nasi..kang ter"buek" kat toilet sorang2. Hehehe. So, kelmarin berbuka roti sahaja.


Oh lupa nak snap picture juadah semalam. Tak sempat lah..huhu.


Eh, dah lari topik ni...Ok, tajuk "Perasan Sendirikah?". well, Jan memang selalu mengalami masalah ni. Selalu dok perasan 

  • Ada jek individu yg tak puas ati ngan diri ini
  • Ade jek yg mengumpat Jan..dan sewaktu ngan nya
  • Ada jek yg people judging u, ur clothes, ur face..dll
  • Ada jek yg nampak I cantik..hahahahaha. Ni memang kes perasan

Kan? Korang penah ke mengalami situasi mcm ni? Orang kata, ini contoh low self esteem..tiada keyakinan..tak percaya pada diri..dan byk lagi. Kata gak, my friend cakap..takyah pk banyak2, kita bukan kcu orang pun..Mcm aku buat hal aku, ko buat hal ko..haaaaa, mcm tuh lah. 


Kenapa kita berperasaan mcm tuh ek?

No comments:

Post a Comment