Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 21, 2011

All-In-1


Assalamualaikum..


Tiup sket abuk2...hehe, sib baik tak banyak habuk lagi. Tapi boleh lah tulis nama atas habuk tuh..haha. Lama tak berblog gara2 SANGAT buzy hari-hariku ini..Dush!Dush! Tumbuk sket diri, sebab tetiba rasa bengap jap. Apa kaitan? lantakkkkk..

Ok, so kita nak update entry ni dengan segala mende yg tercetus kat kepala...dari segala aspek. Kalau rasa nak pening2 lalat baca, sila tekan ikon close kat hujung atas window ni..hukhuk

First nak cite mende2 yg dibeli online atau order online. Senang rupanya dok membeli-belah online ni, lagi2 bila duit baru masyuk.. lupa diri jap, Seyes memang leh jadi mcm ketagih lak...haha. Di bawah adalah beberapa website yg memang penah dapat duit dari ku...kikikiki. Dan sgt puas hati dengan peniaga online ini!
a) Tuan Tanah - Pn Ika yang sgt comel - 3 jenis tdung syria ( 2 syria denim polkadot. 1 lagi tak hingat)
b) Tuan empunya - Pn Nadia cantik manis - saya beli bag yg sgt puas hati..Nadia ni kawan baru saya. baru add di FB, beli pun kat FB trendy handbag..heeee..(dah mintak izin Nadia utk copypaste pic..hehe)

c)Tuan Punya - Pn Ila - beli banyak gak tshirt kat Ila..Ila pun jadi kawan baru saya! sukeee
d) Cik Dini - ni tetiba terpengaruh beli VCO kapsul...hehe. dan dini pun kawan saya!
e) Pn Hana - ni pun terpengaruh dengan kesedapan pic2 kek hana. dah beli mini RV, choc ball & kerepek.sedap I tell u. raya ni order beskut dengan hana.. Ni pun kawan baru dalam fb..heee (ni pun dah mtk ijin hana..heee)


f) Pn Lynda - ni order TQ tag utk wedding adikku..tapi belum dapat lagi lah. sebab wedding lama lagi. Lynda ni baik orangnye...kawan baru saya juga! Heheee
g) dan banyak lagi sebenarnyee…tapi sekarang banyak beli kat FB lah, termasuklah barang2 kereta (contohnya silicon wiper & GPS) Ini member lama FB mekapkereta,
h) beli baju dari Pn Fida, ni kawan seUniv.
i) beli 3 pasang baju jugak kat Gorjes, ni pun tak penah mengecewakan
j) penah order dari Pn Ida Maslina utk muffin masa bertunang..heavennn!! sgt cntik
k) order kek marble utk tunang adik & cheese tart dari Kak Su, sagt recommend!!!

Banyk lagi sebenarnye, dah lupa…maklumlah processor dah lama, lupe nak upgrade…haha

Cite yang lain, saya dah berkawan secara maya dengan beberapa blogger yang otai..saya suka follow & baca blog mereka. Banyak memberikan inspirasi dan motivasi…buat saya senyummmm, ketawaaaaaa.. antaranya Lynda, Renee, Hana, AnnLiyana dan Nadia..ni antara yang saya ingat buat masa ni. Mereka semuanya peramah2 belaka.. Dan saya senang dengan mereka..

Lagi??? Ermm minggu ni bz sebab kena buat buku konvo!!! Adusssss…

Sekian.






2 comments:

  1. jan..hikss..thanks feature SSB kat sini =) seronok gak kenal jan!!

    ReplyDelete
  2. huhu...seronok kan? hahaha, bertambah kawan.

    ReplyDelete