Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

Dah basi...tapi nak gak!

Salam all..


hehehe, apakah kaitan kaitan di atas dengan isi kandungan post kali ini? Jeng2x... Ini cite nya, Jan kan suka tgk majlis2 orang kawen, attire mereka, perjalanan majlis.. beberapa minit lepas, jan gi tgk hantaran my friend satu tpt keje ni haa..So sweet depa dah bertunang..Setelah gossip2 liar dan khabar2 angin tentang mereka, akhirnya jodoh mereka sampai jua....Tahniah lah Nas & Siti... dengar cite, kawen bulan Jun...Oitttt!, Dah lain benar topik ni... Dah2x, kita fokus....
My Dressing Table
Ok, so kat sini nak publish hantaran Jan (dari P ke L) lak... Haaaa? Dah basi? Memang punnnn.. Tapi saje, suka hati Jan lah..kikikiki.. Nak tepek gak.. (mana yang ada je lah ekk..heheh)

Cupcake&box order dari MuffinMonster

Cincin 

Sampin

wallet & belt
So, secara pukalnya adalah seperti pic di bawah :
Banyaknyeeee...hihhi. 
Dan secara pukal gak, ini lah hantaran L ke P : 

Both hantaran :

eeeee...suka nye wedding2 ni. Tgk pic ni rasa mcm semalam baru bernikah..hahahaha, lantak! Padahal dah setahun lepas...kikiki... Kawin lagi sekali lah, bule? Tapi ngan orang sama...hehehe

Bubai..

No comments:

Post a Comment