Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

Anak Angkat

Huhuhu..Topik di atas agak catchy kan...Jangan tertipu ek.. Saja nak buat gempaq..Bukan nak amik anak angkat ke...Hellooo, baru setahun kawin, kami tak putus asa lagi..Caiyokkk..hehehe.


Anak angkat kami berdua adalah kucing. hehehe. seekor kucing berwarna Oren, nama nya Olen. My hubby called him, Debab...huhuhu. bila pindah rumah baru, tetiba ada seekor kucing Olen (nama Jan bagi sendiri) yang sgt debab dok mintak makan belakang umah. mempunyai loceng & manja & tak takut orang, so kami suspect mesti ada orang punya... Pastu, test bagi ikan...Perghhh, tak mau makan.... So, jan bagi lah Olen biskut anak2 bulus Jan (RC = Royal Canin)....so, Olen makan dengan rakusnya...!!


Maka, terbukti lah si Olen ni memang kucing orang bela... Dan dia akan tetap berkunjung di rumah, malah siap tido atas cage 3 tingkat anak2 jan, kadang2 bila kami ada di rumah, Olen masuk dan tido dalam umah, pose paling Olen suka is terlentang!! (atas krusi ok!!! atas tilam!!).. I guess Olen hanya lah inginkan kasih sayang & kawan utk main.. So dia dah bersama kami hampir setahun.. Tapi Olen dok luar.. Jan mandikan, vaksin, ubat kutu... {wink}.. Dan Olen pun jadi sebahagian dari kami sekeluarga... I guess Olen sesat lah, atau pun dia dibuang?? Ish, tapi Olen dah dimandulkan..Berat dia 5.4kg!!!berat2x.. My husband said, Olen is his cat! hahahaha..Suka2 je dia.. Layannnnn
abaikan tangan & remote..hukhuk




Fav posing..terlentang! OMG
sekian, melaporkan.



No comments:

Post a Comment