Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

Terlebih Sudahhh..



Nampak tak tajuk di atas??? Haaa, takde kaitan dengan orang lain atau sewaktu dengannya.. Yang terlebih sudah adalah...


Haaaa....Itu dia....Berat diriku sudah terlebihhhh sudah...Kira BMI, memang sah2 Obesiti...hahaha... Dah kawen ni, makin naik dan makin lebar...Kain semua dah ketat...Suar pun, baju pun.....Sedeyyyyyy.... Nak salah kan sape? En.somi yang selalu ajak makan? Atau diri sendiri yang SUKEEE makan.....hahahahha....






Bila mak & orang sekeliling dah mula memberikan komen2 yang memberansangkan..seperti.."eh, dah nampak berisi lah..."....atau "eh, ko dah gemuk lahhh"....wah3x... "GEMUK" itu bahasa kasar....
Ceh, nak menafikan lak...padahal memang dah G***** pun...hihihihi


Btw, kalau gumuk sebab ada "sesuatu" dalam peyut, takpeeee...:P.Ini takdeee....perghhh


Maka, kami iaitu en.somi & isteri yang dah semakin membesar dengan bahagia dan jayanya ni, memilih utkkkk..




















Menu makanan SIHATTTT... Tapi mampukah kami????






Sila tunggu dan lihat...Wish us all the best...:D

p/s : semua pics credit from Google.com..tengkiuuu

No comments:

Post a Comment