Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

Our Honeymadu aka 1st Annniversary

Salam all..


Syukur ke hadrat Ilahi dan Tahniah kepada diri ku & suami ku, yang telah menyambut ulangtahun perkawinan yang PERTAMA pada 15-16 Januari lepas....Phewittt... See, how fast the time flies! Very fast!!! Pejam celik, pejam celik...laaaa, dah setahun kawen. Rasa mcm baru je jadi isteri  orang...kikikiki... Opss, kes tak sedar diri.
Ya, ampun kan lah ya.


So, kami kan tak penah gi Honeymadu..So, our anniversary gi merangkap honeymadu lah.. alah, gi dekat je pun. Release tension dan stress kije, bangun tido nampak lah laut..Haaa, kan tenang! So, kami gi the nearest country.. Kami ni adalah pasangan yang kurang romantic pun...hihihihi.. Celebrate candle lite dinner kat MCD...hahahaha...haru2x.. Pastu gi shopping kat Nilai3...Belasah je lah kan...Janji berdua! Ini je lah masa kami berdua dan berjalan2.. Nak cuti, susah.. Ni kira budget lagi...
.
.
.
.
.
.
.
.
Port Dickson, The Legend Water Chalet jek..
Maap ya, tepon cap ayam..hehe

1 comment:

  1. wah...jan..ada blog upenye ko..ehehehhe
    epi anniversary jan..may Allah bless both of you, and many happy return.. moga Allah murahkan rezeki korang...yang penting jangan stress k! ;)

    ReplyDelete