Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

mode : Sedey Yang Berturut2..


sedeyyy dan hancur hatiku...nak buat mcmana, sudah bukan suratan & rezeki utk ku...Wuarghhhh... hancusss.. wpun tahu susah nak dapat, dan I pun tak confident dengan soklan2 yang mencabar tahap IQ yang tak seberapa ni.. sikit harapan sure ada dalam diri...TAPIIII.. 


"Dukacita dimaklumkan bahawa anda gagal"


Nangis aku baca statement di atas...hancusss...


ditambah pula tiada rezeki lagi untuk menambah famili members..Nak dekat setahun dah berdua... nampaknye honeymadu lagi lah...hukhuk


ditambah pula ilangnya my BFF sorang ni..Entah kenapa tetiba beliau menjauhkan diri seolah2 I ada buat salah.. Puas I sms, berfb..takde pulak balasan beliau..menambahkan kesedeyan dalam hati...Semalam discuss pasal mende ni ngan en.somi, I menagis mengenangkan beliau...


Maka, dengan ketiga2 keadaan yang mendukacitakan itu membuatkan I lagi sedeyyy....wuarghhhhh...


takmo cite lagi..:((

No comments:

Post a Comment