Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Anak-Anak Bulus Terchinta

Ini lah anak2 bulus terchinta I....sayangggg depa..dah bela the mummy dari 2008 tuh..sampailah si Gumuk itu mengandung kan Penyek dan Itam... depa ni memang manja dan mengada! hahahaha, padan lah muka I..sape ajar kan.... Bak kata en.suami I pun, kucing I tak mcm Kucing dah...dah mcm orang! hehehehe.. (Sib baik yaa, en.suami rajin memantau kucing2 I dan main ngan depa..) Klu takde ciri tersebut, confirm I reject takmau kawen ngan dia! hahaha, aci tak? 


So, the mummy, Gumuk tuh memang diva yaaa... Nak makan pun kena letak betul2 bekas makanan dia kat depan muka ya...harusss lah... Diva tak hingat! huhuhu


Ada member dan ramai juga yang kata, bila dah preggy takleh pegang kucing sebab ada virus dlm poo..poo depa...So, I sekarang tengah mengumpul dana untuk menyediakan rumah banglo untuk anak2 bulus ni..di luar umah... hehehehe


So, memperkenalkan the members in my families...


Ini lah Diva...Gumuk dalam Sink RM800+ yaa

Itam dalam Bakul
Penyek yang manja tapi ngada..huhu
Biarlah tuan tak makan...tapi kucing I kena makan! Dan depa memang suka makan... kopak gak lah nak bela depa ni...Tapi, dah jadi tanggungjawab kan... Nak sia2kan tak bermoral lak I...hehehe


Ok..that's all..


Bubai...

No comments:

Post a Comment