Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 12, 2010

10 months

Salam all..


It has been over 10 months, I live as a wife and has a husband..Dan di bahu ada tanggungjawab seorang isteri solehah...huhuhu...aci tak?


Macam2 berlaku antara kami, idup berdua dan sebumbung memang banyak dugaan lagi2 untk kami yang tak reti turunkan ego dan rendahkan diri..hahahaha..bukan KAMI, tapi SAYA..keh3x...takdelah...memang benar kata orang, berchinta lain (wlupun takde berchinta lama pun, setahun lebey jekk.)..dah kawen lain..


Memang dugaan dan memang banyak kesabaran.. Timetable pun banyak berubah, laundry pun dah bertimbun! hahaha, tak larat beb, at last I beli washer machine...keh3x...


Balik2 keje, tgk dan release anak2 bulus dulu...Sekarang umah pun dah jauh sket dari ofis..so, tak sempat memasak mcm dulu lagi...hehehe, alasan... Pastu akan kemas umah lah dan etc.. Pastu en.somi akan gi keje malam lak kul 8pm.. pastu tinggallah I sendiri di ghumah yang kosong itu (maklumlah umah baru..takde furniture sgt..hehehe).. kadang2 dah tido kul 930pm  hahahahaha...en.suami balik kul 1130pm, baru terjaga sebab kena bukak pintu...heheh


Oklah jap lagi sambung..kekeke


bubai...

No comments:

Post a Comment